Hírek

Elérhetőségek

Igazgatási szünet

Tisztelt Lakosság!

 

Ezúton tájékoztatom a Tisztelt lakosságot, hogy Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatalt fenntartó önkormányzatok a Molnaszecsődi Közös Önkormányzati Hivatalánál 2022. december 22. napjától 2023. január 6. napjáig) igazgatási szünetet rendeltek el.

A különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022. (XI. 10.) Korm. rendelet értelmében: a Hivatal az igazgatási szünet időtartama alatt csak a halaszthatatlan közfeladatok folyamatos és zavartalan ellátását biztosítja, az ügyfélfogadás szünetel. Az anyakönyvi ügyekben kizárólag a születés és a haláleset anyakönyvezése történik telefonon előre egyeztetetett időpontban.

Telefonos elérhetőségek munkanapokon:

dr. Horváth Mihály Ferenc jegyző

+36304494225

Nagyné Tóth Renáta aljegyző

+36303947950

 

Amennyiben az intézkedésekkel kapcsolatosan bármilyen kérdésük, észrevételük van hivatali munkaidőben a 06-94/530-010-es központi telefonszámon vagy a jegyzo@szarvaskend.hu e-mailcímen tehetik meg.

 

Szíves megértésüket ezúton is köszönjük, kellemes ünnepeket és sikerekben gazdag boldog új esztendőt kívánunk.

 

Molnaszecsőd, 2022. november 30.

 

 

 

dr. Horváth Mihály Ferenc

                                                                                                                                                     jegyző